Hull Hyundai
Gatineau, QC
Is this your dealership?
Filter Reviews by Keyword
By Type
93 Reviews of Hull Hyundai
Le service à la clientèle est décevant, car ils inscrivent sur la facture des choses qu'ils ne font pas, comme nettoyer le pare-brise et passer l'aspirateur dans le véhicule, vraiment décevant. inscrivent sur la facture des choses qu'ils ne font pas, comme nettoyer le pare-brise et passer l'aspirateur dans le véhicule, vraiment décevant. More
Avoid the used cars. Lots of misleading or false advertising. Accident free might mean accident un-repaired. I would suggest, take the car to a third party body shop a Lots of misleading or false advertising. Accident free might mean accident un-repaired. I would suggest, take the car to a third party body shop and have it inspected before purchase. Don't be fooled by the HyundaiPromise certified pre-owned. More
C’est notre 5ième véhicule Huyndai. Mario. Gingras nous a vendu nos 2 derniers véhicules . Excellent service et nous trouvons que le service à la clientèle est excellent. Encore une Mario. Gingras nous a vendu nos 2 derniers véhicules . Excellent service et nous trouvons que le service à la clientèle est excellent. Encore une fois merci Mario Gingras, Marylène Monette et Alex. More
Le service devrait être mieux gérer… le service à la clientèle est plus important que l’argent, malheureusement je crois que ce n’est pas leur point de vu. clientèle est plus important que l’argent, malheureusement je crois que ce n’est pas leur point de vu. More
Bought a used Santa Fe XL 2019 In the year 2020 with 19,000 KM paid cash plus for the 7 year wanranty Dealer did one free oil change with no charge no receipt the problem started when i brou 19,000 KM paid cash plus for the 7 year wanranty Dealer did one free oil change with no charge no receipt the problem started when i brought it for a second oil change at a oil changer to get the oil change they would not change because of a oil leaking from oil pan seal plus they seen mud and damage under the car on exhaust flex pipe they told me report it to the dealer at Hull Hyundai that they never clean the mud and no repair on the flex pipe .. The Dealer Hull Hyundai told me they could not help me because pipe was damage and could not clean mud dealer saying warranty does not cover damage part and cleaning the mud So i deside to get check by a diffrent dealer they did a vehicle system check and exhaust leak nothing was found so no repair was done because they seen no leak on the exhaust but 3 years later exhaust flex pipe started to leak. Now getting all my service dont By hyundai st laurent ottawa rating them a 5 Star they are fixing the flex pipe when it should of been the dealer where i bought the car should of fix it before selling me me that car.. I WILL NOT RECOMMEND TO NO ONE Buying a used car from them Hull Hyunda 1135 boul Saint-Joseph Gatineau, QC J8Z 1W8 More
I was looking for a car for a while and found myself at Hull Hyundai as they have a good variety of cars available, being a large and busy dealership. I had the good luck to be paired with Eric for a used Hull Hyundai as they have a good variety of cars available, being a large and busy dealership. I had the good luck to be paired with Eric for a used car purchase. Eric applied his wealth of experience and attention to detail related to my purchase that was much appreciated. Marylene ensured all the financials/legalities were in place with ease and Melanie graciously brought everything together for a smooth delivery. I have already recommended Hull Hyundai to potential customers and will continue to do so. More
Nous avons eu un très bon service et apprécié le fait de nous avoir offert plus nous voulions une couleur en particulier et ils ont tous fait pour nous l’offrir. Un gros gros merci à mercillino qui en a fai nous avoir offert plus nous voulions une couleur en particulier et ils ont tous fait pour nous l’offrir. Un gros gros merci à mercillino qui en a fait plus que l’exige si Ny poste More
Après un accident ou notre 1er Kona électrique a été déclaré perte totale, nous sommes retournés chez Hull Hyundai pour racheter un 2e Kona électrique. Merci à Mario Gingras d'avoir, encore une fois, pr déclaré perte totale, nous sommes retournés chez Hull Hyundai pour racheter un 2e Kona électrique. Merci à Mario Gingras d'avoir, encore une fois, pris le temps de nous servir, de répondre à nos questions et de faire les démarches nécessaires afin de nous procurer un nouveau Kona électrique. Merci aussi à Robin et à toute l'équipe pour le service accueillant et professionnel. More
J’étais un ancien propriétaire d’une Sonate en 2010 et j’ai eu une expérience merveilleuse. Bruno a été respectueux, professionnel et patient en répondant à toutes mes questions. Ce fut une expérience m j’ai eu une expérience merveilleuse. Bruno a été respectueux, professionnel et patient en répondant à toutes mes questions. Ce fut une expérience merveilleuse. Je tiens également à remercier les autres membres de l’équipe Aref & Danika qui ont fait l’expérience de l’achat d’un véhicule facilement. Pour ceux qui lisent ceci, je recommanderais Hull Hyundai si vous êtes en train de chercher un véhicule. More