Back

Palladino Honda

Sudbury, ON

1.2
35 Reviews

990 Kingsway

Sudbury, ON

P3B 2E5

Directions

By Type

Showing 35 reviews

March 18, 2025

I purchased a Honda, not a "Palladino" car. Let me explain. I had a serious issue with my vehicle, so I took it to Palladino Honda in Sudbury, the nearest dealership to my workplace. When I ar More

by Fardin Ahrar Latif
Service Price Transparency
Workmanship
Service Time
Service Communication
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Christine Nault
Mar 19, 2025 -

Palladino Honda responded

Thank you for taking the time to share your feedback, Fardin. We genuinely apologize that your experience at Palladino Honda did not meet your expectations. We understand your frustration, and want to address your concerns. When you arrived at the dealership, it was after hours, and our technicians were finished for the day. Our team did everything possible to assist you, but as we had no technicians available at that time, we explained that the car couldn’t be checked immediately. We were fully booked the next day but prioritized getting your vehicle into our service area that day. We tried to communicate this and made sure you had a ride home, even under the circumstances. Regarding the alternator and battery, we apologize for any confusion. Honda Canada covers the alternator, but unfortunately, batteries are not covered under warranty after two years, which had exceeded the time frame. We made sure to explain this to you at the time, though I understand it may not have been the answer you were hoping for. While we did not have loaner vehicles available, we did our best to complete the repairs as quickly as possible, and we kept you informed throughout the process. We truly value every customer and want to provide a respectful and helpful experience. We deeply regret that this situation made you feel otherwise, and we will take your feedback into consideration to improve our service in the future. Again, we apologize for the frustration you experienced, and we hope that you’ll give us the opportunity to better serve you in the future.

Mar 19, 2025 -

Fardin Ahrar Latif responded

I need to address the absurdity of your previous comments about the service I received. You said, "your team did everything possible to assist you," but let's be honest—your team did absolutely nothing worthwhile. When you claimed, "we were fully booked the next day but prioritized getting your vehicle into our service area that day," it’s ridiculous. It's the dealership's job to prioritize emergency vehicles, not act like you did me a favor. And about your statement, "We tried to communicate this and made sure you had a ride home, even under the circumstances"—did your service advisor even bother to ask me how I was getting home when I handed over my keys? Stop lying and have some dignity. Finally, your assertion, "we did our best to complete the repairs as quickly as possible, and we kept you informed throughout the process," is laughable. Three days to fix my vehicle, and you're claiming you did your best? Give me a break. I hope you actually take this seriously and improve your service.

Mar 19, 2025 -

Fardin Ahrar Latif responded

And Regarding Loaner Vehicle, Let’s not beat around the bush: my issue isn’t about the loaner vehicle—it’s the outrageous disrespect I got when I asked about it. I’m not here begging for favors; I’m a paying customer with a Honda that comes with Roadside Assistance. Your excuses are pathetic. Do your staff a favor and actually train them to understand the services they’re supposed to provide. This level of stupidity is completely unacceptable.

August 26, 2024

would give zero stars if possible, traded in a truck for a used truck on the lot, it took 6 weeks to close the sale, I was told there was a minor issue (o2 light) but the part wouldn't be in for a couple mo More

by hayes_j180
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
multiple
January 23, 2024

Guy Robineau is a liar and crooked! He needs to own up too this unprofessional behaviour of putting the wrong vehicle in contract. Calling cops for hilarious reasons all to try and inti More

by ajeffkins13
Sales Price Transparency
Trade-in Experience
Purchase Time
Finance Experience
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Guy Robineau is the problem!
October 27, 2023

Used them wrong car on a trade in and refuses to correct it. FRAUD?? I have 2 letters from Palladino lawyer saying I traded a Dodge Journey NOT that lemon you sold me in the Escape! Their lawyer sides with More

by ajeffkins13
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Guy Robineau but they are all in on it! Too many involved!
July 03, 2023

Liars, shady, bullies, fraudulent contract. Have the proof but. They deny it happened. Facts and truth. Willing to share proof. All proper authorities notified. Now they will call cops for this More

by ajeffkins13
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Guy Robineau, Service department..too many crooks!
April 26, 2023

Liars, bullies and shady! Goes as for a stashing fish guts in customers cars! Lies on contract. Gives wrong car and wants its back then denies it happening. Took advantage of More

by ajeffkins13
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Too many! All shady!
March 07, 2023

Avoidance, lies, denial, sell vehicles and ask for them back because they made a mistake, fish guts stashed in car! 3 cars later and was the worst 16 months of my life! Avoid this place at all costs! More

by ajeffkins13
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Too many! None of them listen!! It is a problem with the dealership itself!
January 23, 2023

Jan, 11/23 I called Honda Canada about my seat belts retracting slowly. They sent me an email saying that I needed to get a diagnosis done. So I booked and appointment with Palladino Honda se More

by Bryan
Recommend Dealer
No
Employees Worked With
Jayden Mulligan
November 19, 2022

We were on our way to Toronto and our transmission light came on so we stopped in and they took us right away. That’s what I call customer service. A big thank you to Jayden Mulligan and Matt Basaraba for t More

by Janet
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Jayden Mulligan and Matt Basaraba
Nov 19, 2022 -

Janet responded

I would like to tell you that your employees Jayden Mulligan and Matt Basabara are the best. The service they gave us was exceptional. We were on our way to Toronto for a medical appointment when our light came on for a problem with our transmission For us to walk in with a problem and without an appointment they took us right away. The problem was diagnosed and within an hour we were on our way. That’s what we call customer service. I will highly recommend everyone that I know to deal with your dealership. Again a big thank you.

November 03, 2022

Awesome place . .Ryan Devon is the guy to see if u need anything .thank you ryan More

by Paulette sivret
Customer Service
Friendliness
Price
Recommend Dealer
Yes
Employees Worked With
Ryan Devon
Nov 03, 2022 -

Paulette sivret responded

Thank you Ryan devon

1
...